Saturday, February 5, 2011

Saat Berharga ...Part 2


...sambungan part 1

cuak jugak bila xjumpa mana-mana hotel bajet sepanjang perjalanan kami di Tanjung Bungah...So, kami pon cari kedai nak makan dulu.

Susah jugak (bagi aku dan kawan-kawan la...) untuk mencari kedai makanan melayu kat Pulau Pinang ni...Kedai tu ada, tapi mungkin terselit. walaubagaimanapon, aku memang respekla kat orang2 melayu Pulau Pinang ni...ramah n mesra semuanya.

Gamble2...one of my best angel ni ternampak iklan hotel bajet. Apalagi, terus kitorang serbu hotel bajet tu. mangaihhhh....skali tengok macam rumah Uncle Cheng...aku memang tak menaruh harapan la nak dok situ tapi memandangkan kami belum ada mana-mana tempat tidur, aku gagahkan jugak bertanya. Untuk kapasiti 4 orang, harga bilik yang sesuai adalah RM105.00/malam. Aku mintak tengok bilik dulu (my habit sbb pernah terkena bilik yg xbest dulu)

Waaahhhh, sangat puas hati dengan keadaan biliknya! bersih, teratur dan kemas. memang mcm hotel la...so, memandangkan sume dah penat, kitorang pon landing dulu, amik tenaga balik...

kol 6 petang, kitorang mula gerak ke Batu Ferringhi. Mak aihhh, jalannya...kecut perut aku. dalam gamble2 tu, kitorang terlajak sampai ke Teluk Bahang...so, perkena Laksa n Ais Kacang dulu..

habis makan, kitorang patah balik ke Batu Ferringhi dan menikmati keindahan suasana matahari terbenam di pantai yg damai ini...so, layan jap ye gambar2 yang sempat di snap ni...(^_^)


* sempat abadikan gambar kat Teluk Bahang*


*xmasuk pon...juz snap saja*



*with Norida dengan permandangan matahari terbenam di belakang...so nice!*

* Awatif, Me/Habib, Syaza & Norida*






Habes saja menikmati sunset, kami menjelajah pula Pasar Malam Batu Ferringhi...wahhh, macam-macam benda menarik yang aku jumpa tp kat sini aku xberani sangat nak snap gambar...maklumla tempat2 terbuka mcm ni, apa-apa boleh jadi...tp sebab suka sangat ngan lampu ni, aku snap jugak...tapi aku xbeli pun...aku cuma beli beberapa buah tangan buat kawan2 di pejabat.(sebelum ni aku ke Melaka, aku xbeli apa-apa pun utk diorang )


54489-69-14A809603E344092901C660672C32C22

No comments:

Post a Comment