Tuesday, March 29, 2011

Bila rasa malas..

Assalamualaikum..

Hari ni 29 Mac 2011, Selasa. Hujan dari semalam xberenti...rasa sejuk n nyaman ja. Aku memang suka hujan. Sebab xpanas....

Baju nak p keja dah siap iron dari malam tadi. alih2 bila aku bangun tidoq, aku rasa malas plak nak p keja. maklumla, bos2 besar sume xda 3hari ni, so, aku ngabiskan masa dengan wat report kewangan utk suku tahun pertama dan sign mana2 perubahan gaji staff utk pembayaran bulan mei ni saja. memang rasa boring jugak bila dok kat opis tp xda hiburan hati.

so, bila bangun pagi tadi, hujan pon dok merintik sakan, aku pon bulatkan tekad amik cuti je hr ni. aku inform ngan pegawai cuti n anak buah aku. ye lah makluman je. skali pukul 9pg++ dpt msg dr my immediete boss '
hari ni cuti ke?'

wah, sapa plak yang buat onar ni? macam bebudak mengadu...tapi ada aku kesah? ang pon selamba badak ja cuti ime2 genting ni...huh, MYOB okay!

malas betui nak p keje bila nak kena berurusan dengan orang2 kertu yang mcm aku nak sep*k ter*j*ng je...wat keje main langkah2 je...

huh

Ya, ALLAH...pinjamkan hambaMu ini ketabahan dan kesabaran serta peliharalah aku dari kejahatan yang tidak kelihatan. Amin.

No comments:

Post a Comment