Friday, February 19, 2010

salahkah aku menyimpulkan begini??? (T_T)

hari yang bakal menjelang cuti sepatutnya hari yang paling mendamaikan otak n fikiran aku ni..
tapi, perkhabaran yang aku terima lewat petang tadi, sipi-sipi sebelum pukul 4 petang, betul2 buat darah dari perut aku memenuhi ruang2 yang baru di'kosong'kan...

benda dah rancang sejak tahun lepas, n tinggal lagi 2minggu je nak jalan, tiba2 diberi hint, it could not b done! hello, ini rancangan tahun lepas ok...n u simply bagi alasan becoz that stupid2 person, u can't make it...owh, now i know apa perasaan orang yang dapat mesej tak jadi kawen...memang patot orang boleh pengsan, orang saman...yeah, i really2 understand ur feeling, beb

u've planned to do something for a long time, n when it is around the corner to be happened/launched, u juz got a verry simple idiot stupid messege that everything will be cancelled on the side of other person

ni baru rancangan yang melibatkan duit yang bape ratus ja(...wooo duit gak tu! ingat duit tu lompat mai depan mata ja ka???aku sayang duit aku wooo...) aku dah macam cacing kepanasan ja. kepala macam nak pecah ja.

tapi juz imagine, orang yang dah nak nikah or wat kenduri. persiapan dah bagai nak rak, lembu dah sembelih, walimaturus dah berkoyan-koyan diedar, macam seisi alam dah dipanggil hatta sang semut pon kalo boleh dijemput, dijemput...alih2 dapat mesej dr yang tersayang( still panggil sayangla sebelum baca mesej..) mintak batal..hang buatla ayat lemah lembut macam takda tulang pun, takkan mampu membuatkan penerima mesej(orang yang kena reject tu la...) berkata, " baiklah, kita batalkan je kenduri ni..," silap-silap dari 'sayang', ada benda yang nak me'layang' kot! konfem " i'll see u in court!!!" pas tu, siapla kes saman main juta-juta. yang penting saman pengajaran tu...ambik ko...

pada aku, org yang membatalkan setiap satu perjanjian yang telah dibuat tanpa sebab2 yang logik diterima akal fikiran yang WARAS (ye la, kalo hang tanya kat orang yang TAK WARAS, hang batalkan rancangan sebab kucing hang putus cinta pun dia kata logik!!), adalah orang yang tidak layak untuk menerima kepercayan dari orang yang telah dikhianati(fulammak, dikhianati tu...aku tak dapat menolak perasaan ini... yes, i'm feel that i've been betrayed by my own best n trusted frenz..tapi itu istilah. dulu..kini dia hanya x-bff aku)

tak akan ada lagi rasa percaya untuk orang yang mengkhianati(tetap nak guna ayat ni!) aku...woo woo woo hujung minggu ni layan rasa sedih....

No comments:

Post a Comment