Sunday, May 2, 2010

hatiku luka lagi...

aku tengah serabut n sedih... (T_T)


kenapa saat aku nak meraikan 'kehadiran' hari-hari bererti sepanjang bulan Mei ini, aku di duga macam ni?

sesungguhnya, perpisahan itu amat menyakitkan walaupon itu hakikat kehidupan di dunia yang fana ini?

kenapa 'benda alah' ni jadik kat aku? (...sume orang suke bertanya soklan ni bila sesuatu terjadi)

kenapa aku slalu tersepit ngan keputusan orang lain? (lagi soklan bangang tahap tenuk..)

adakah aku hidup untuk TERkorban atas kebodohan orang lain? (kalau boleh, sekarang jugak aku nak sepak orang tu...waachhhaaa!!!)

sekarang ni, aku mohon ALLAH S.W.T tunjukkan aku jalan terbaik...berikan aku hati dan fikiran yang tenang ...redhakan aku dengan segala keputusan

...sebab aku percaya setiap apa yang terjadi ada hikmahnya...cuma cepat @ lambat ja...

** rasa nak nangis ja...T_T

No comments:

Post a Comment